Introductie nieuw lid

Feiertag?
  • Hallo allemaal,
    Na 40 jaar met een caravan vakantie te hebben doorgebracht (o.a 22 jaar met een Hobby caravan en 8 jaar met een Fendt caravan) hebben we een camper aangeschaft. Een Hobby Optima Ontour Edition V65 GE twee bedden in de lengte bevalt ons net als in caravan goed. Voor twee personen een voldoende ruime camper.
    Het rijden met de camper zal denk ik ook wel meevallen 6,8m i.p.v. een span van 12 m dat is toch een verschil.
    Op internet was ik opzoek naar tips en tricks voor een nieuw bakken camperaar en kwam deze site tegen.
    Ben dan ook reuze benieuwd wat ik jullie camperaars kan leren.
    Groet Theo

• Hallo Theo,
    bedankt für deine moie Worte.
    Viel Vergnügen mit dem neuen Auto, ich werde mal auf einen holländischen Hobby achten 🤗.
    LG Rainer

Anke & Rainer
    1.Womo: 08/2019er Optima Ontour Edition V65GE, aka FREYA.
    Modifiziert: Fast alles 🙃.
    Do more of what you really love!

• Hallo Theo,

aus der Blecker– Stadt Buchen ein herzliches Willkommen hier im Hobby Forum.

Wünsche euch bei eueren Touren eine tolle Zeit mit vielen schönen beeindruckenden Erlebnissen.

Gruß Erich
    Klein aber fein, alles drin, alles dran, let's go

• Hallo Theo,

Auch wir heißen dich hier im Forum herzlich willkommen,

Und wünschen dir mit deinem neuen Hobby Optima,

Allzeit eine gute und vor allem sorgenfreie Fahrt.

• Hooi Theo en... !
    Groetjes uit Oberhausen en altijd goed weer en veel mooie kilometers!
    wensen

Gertrud en Peter OB

7 graden droog in OB

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!